مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-20اجتماعي

بهزیستی زنجان در احداث مسکن برای مددجویان خوب کار کرده است


بهزیستی استان زنجان در احداث مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش نیز کارهای مهمی را انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی مدیران مراکز غیردولتی و سمن های تحت نظارت بهزیستی استان در محل استانداری زنجان گفت: مسایل اجتماعی، بهزیستی، حوزه آسیب های اجتماعی مسائل عمیقی را در خود جای داده است.

وی اظهار کرد: ورود افراد متخصص به این حوزه ها و خود باوری قبلی مبنی بر انجام کارها به رفع آنها منتهی می شود و اما باید کاری کرد که از حضور مراجعین این حوزه به ادارات مختلف جلوگیری کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته بر جامعه تحت پوشش بهزیستی جزو وظایف محوله است، گفت: کار و خدمت برای جامعه معلولان وظیفه همه مسئولان است.

بر این مبنا متولیان و دست اندرکاران امر برای برطرف مشکلات این حوزه باید متمرکز شده و در این راستا تلاش مضاعفی را انجام دهند.

حقیقی به موضوع مناسب سازی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این خصوص تلاش شده با فرهنگ سازی بدون منت گذاری در بین مدیران دستگاه های اجرایی این موضوع مهم نهادینه شود.

وی به مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و ابراز داشت: هر چند اغلب استان های کشور وارد پیک پنجم کرونایی شده اند که همین روند نیز در استان به زودی حاکم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی زنجان در احداث مسکن برای مددجویان خوب کار کرده است

بهزیستی زنجان در احداث مسکن برای مددجویان خوب کار کرده است