مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-20سياسي

250 پایگاه کمیته امداد خوزستان آماده دریافت نذورات عید قربان


مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان از مردم نیکوکار برای مشارکت در اجرای طرح قربانگاه و عمل به سنت حسنه قربانی در عید سعید قربان به منظور کمک به نیازمندان دعوت کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان از مردم نیکوکار برای مشارکت در اجرای طرح قربانگاه و عمل به سنت حسنه قربانی در عید سعید قربان به منظور کمک به نیازمندان دعوت کرد.

جمال شیبه با اشاره به جزییات طرح نذر قربانی اظهار کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده های نیازمند در عید قربان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کمیته امداد امام (ره) خوزستان، وی افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیر مجموعه این نهاد در اختیار خانواده های نیازمند قرار دهند.

شیبه با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی های مردم نیکوکار در روز عید قربان گفت: 250 پایگاه ثابت و سیار با همکاری ادارات و مراکز نیکوکاری، آماده دریافت نذورات و قربانی های خیران و مردم نیکوکار استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 پایگاه کمیته امداد خوزستان آماده دریافت نذورات عید قربان

250 پایگاه کمیته امداد خوزستان آماده دریافت نذورات عید قربان