مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-20سياسي

اعضای تیم واکنش سریع وزارت بهداشت از بیمارستان پاستور بم بازدید کردند


امروز 29 تیرماه دکترعلی ابرازه مشاور وزیر بهداشت در امور بیمارستان ها به اتفاق دکتر رضایی مدیرکل آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت و از اعضای تیم واکنش سریع وزارت بهداشت با هدف ارزیابی دقیق اوضاع کرونا در منطقه شرق استان کرمان به بم سفر و از بیمارستان .

- ایسنا/کرمان امروز 29 تیرماه دکترعلی ابرازه مشاور وزیر بهداشت در امور بیمارستان ها به اتفاق دکتر رضایی مدیرکل آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت و از اعضای تیم واکنش سریع وزارت بهداشت با هدف ارزیابی دقیق اوضاع کرونا در منطقه شرق استان کرمان به بم سفر و از بیمارستان پاستور این شهر بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار بم در نشست با اعضای تیم واکنش سریع وزارت بهداشت گفت: بیمارستان پاستور بم به عنوان تنها بیمارستان دولتی این شهر جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر را پوشش درمانی می دهد و با توجه به بحران کرونا در منطقه و میزان بستری بالای بیماران کووید19 اگر خدمات بخش های دیگر این بیمارستان تعطیل و به بخش های بستری کرونا تبدیل شود، شرق استان کرمان دچار بحران خواهد شد.

هادی شهسوارپور اظهار کرد: مردم، اصناف و مجموعه ادارات در بم و شرق استان همکاری بسیار خوبی داشته اند و امیدواریم که شاهد تجمعات خانوادگی در روز عید قربان نباشیم تا بتوانیم از این پیک عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای تیم واکنش سریع وزارت بهداشت از بیمارستان پاستور بم بازدید کردند

اعضای تیم واکنش سریع وزارت بهداشت از بیمارستان پاستور بم بازدید کردند