مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-20سياسي

باید برای بارندگی های احتمالی آماده باشیم


استاندار کرمانشاه درباره احتمال وقوع  بارندگی شدید طی چند وقت آینده هشدار داد و از دستگاه های مختلف خواست آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه درباره احتمال وقوع  بارندگی شدید طی چند وقت آینده هشدار داد و از دستگاه های مختلف خواست آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز( 29 تیر) ستاد بحران استان کرمانشاه، با بیان اینکه احتمال دارد طی چند وقت آینده گرفتار بارندگی و سیلاب ناشی از آن شویم، گفت: اقدامات لازم باید صورت گیرد تا سیلاب احتمالی ما را غافلگیر نکند.

وی از دستگاه های مربوطه خواست نسبت به لایروبی رودخانه ها اقدام کنند و ادامه داد: پاکسازی آبروها و مسیر پل ها نیز باید انجام شود تا شاهد تخریب و آسیب به پل ها نباشیم.

بازوند از شهرداری ها هم خواست نسبت به ساماندهی محل عبور سیلاب در داخل شهر و خصوصا حاشیه شهرها اقدام کنند و افزود: چنانچه مشکلی در این زمینه رخ دهد، شهرداران باید پاسخگو باشند.

نگذاریم کم آبی به بحران اجتماعی تبدیل شود وی سپس به مشکل کم آبی و کم بارشی که کرمانشاه را مانند سراسر کشور درگیر کرده اشاره کرد و ادامه داد: نباید اجازه بدهیم کم آبی به یک بحران اجتماعی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای بارندگی های احتمالی آماده باشیم

باید برای بارندگی های احتمالی آماده باشیم