مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-20سياسي

تشریح برنامه های اوقاف فارس در دهه ولایت


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس به تشریح برنامه های این اداره کل در دهه ولایت و امامت پرداخت و گفت: مجموعه اوقاف و امور خیریه برنامه های این دهه را در 70 امامزاده و بقعه متبرکه برگزار خواهد کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس به تشریح برنامه های این اداره کل در دهه ولایت و امامت پرداخت و گفت: مجموعه اوقاف و امور خیریه برنامه های این دهه را در 70 امامزاده و بقعه متبرکه برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام سیدعباس موسوی سه شنبه 29 تیر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد پیش رو، خاطرنشان کرد: فضاسازی بقاع متبرکه اعم از تبلیغات محیطی پیرامون بقعه و آذین بندی صحن، راه اندازی کاروان های شادی با عنوان شمیم ولایت، برپایی مراسم جشن در صحن بقاع متبرکه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، قرائت دعای عرفه، اقامه نماز عید قربان، جشن میلاد امام هادی (علیه السلام) و قرائت زیارت جامعه کبیره، جشن های مرتبط با عید غدیر، در این ایام انجام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با تاکید بر اینکه برنامه های دهه ولایت در شهرستان ها منطبق با چهار وضعیت رنگ بندی کرونایی آبی، زرد، نارنجی و قرمز تدوین شده و اجرا خواهد شد، افزود: بر همین مبنا در مناطق آبی و زرد برنامه ها در فضای باز صحن امامزادگان برگزار می شود و در مناطق نارنجی و قرمز برنامه ها به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های اوقاف فارس در دهه ولایت

تشریح برنامه های اوقاف فارس در دهه ولایت