مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-20اجتماعي

اجرای طرح نذر 110 قربانی در عید قربان


رییس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: در ادامه طرح کمک مومنانه، مواسات و همدلی و با هدف خدمت رسانی به خانواده های نیازمند و هموطنان آسیب دیده، - رییس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: در ادامه طرح کمک مومنانه، مواسات و همدلی و با هدف خدمت رسانی به خانواده های نیازمند و هموطنان آسیب دیده، طرح نذر 110 قربانی در عید قربان برای دومین سال متمادی ، برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی سالک رازی از اجرای طرح نذر 110 قربانی به مناسبت عید قربان برای دومین سال متمادی خبر داد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می توانند با پرداخت نقدی نذورات و کمک های خود، در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران اضافه کرد: طرح نذر 110 قربانی باهدف کمک به معیشت نیازمندان در شرایط کنونی جامعه، از طریق جمع آوری نذورات و کمک های معیشتی نیکوکاران و اهداء گوشت قربانی به خانواده های نیازمند، در روز عید سعید قربان امسال با همکاری بسیجیان شهرداری تهران انجام می شود.

سالک گفت: این طرح در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه طرح کمک مومنانه، مواسات و همدلی و با هدف خدمت رسانی به خانواده های نیازمند و هموطنان آسیب دیده برگزار می شود و اگر فرد خیری توان خرید یک راس گوسفند را نداشته باشد اما بتواند مبلغی را پرداخت کند، می تواند در این حرکت خدا پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نذر 110 قربانی در عید قربان

اجرای طرح نذر 110 قربانی در عید قربان