مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-20اقتصادي

اهلیت سنجی؛ پیش شرط انتخاب پیشران در طرح توسعه مشاغل خانگی


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: برای انتخاب پیشران در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، باید اهلیت فرد مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/زنجان مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: برای انتخاب پیشران در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، باید اهلیت فرد مورد توجه قرار گیرد.

علی عبداللهی ظهر امروز (29 تیرماه)، در جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در رابطه با اعطای تسهیلات به پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان زنجان، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید از سال ها قبل در حوزه مشاغل خانگی با عناوین مختلفی وارد شده و تسهیلاتی را در این بخش به خصوص بنگاه های زودبازده، مورد توجه قرار گرفت که هم تهدید و هم فرصت بود.

وی افزود: از سال 93 با تغییراتی، تسهیلات به پشتیبان های طرح در راستای به کارگیری افراد، ارائه شد و این اعطای تسهیلات مبتنی بر آموزش و ارائه محصول به بازار بود که اجرای طرح به این روش نیز مزایا و معایبی داشت.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر طرح توسعه مشاغل خانگی تغییراتی دارد؛ به طوری که پیشران ها جایگزین پشتیبان ها شده و این دو مفهوم با یکدیگر کاملا تفاوت دارد.

در حال حاضر در راستای اعطای تسهیلات شیوه نامه ای به صندوق ارائه نشده، ولی برای تسریع در امور می توان طرح ها به صندوق معرفی شود تا خود صندوق درخواست شیوه نامه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهلیت سنجی؛ پیش شرط انتخاب پیشران در طرح توسعه مشاغل خانگی

اهلیت سنجی؛ پیش شرط انتخاب پیشران در طرح توسعه مشاغل خانگی