مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-20سياسي

فعالیت قربانگاه ابراهیمی در شهرهای مازندران


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: اجرای برنامه شاخص قربانگاه ابراهیمی به چالش های قربانی پایان می دهد، در سال گذشته نزدیک به 5 هزار راس گوسفند در حدود 70 تن گوشت بین نیازمندان توزیع شد.

- احمد سعادت معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در مازندران در آستانه عید قربان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، اظهار کرد: 300 مراکز نیکوکاری، 200 مرکز شورای زکات در روستاها، دفاتر این نهاد تا هنگام ظهر آماده دریافت و توزیع گوشت قربانی هستند.

  وی با اشاره به اجرای برنامه شاخص قربانگاه ابراهیمی که به چالش های قربانی پایان می دهد، افزود: همانطور که می دانید در حوزه های شهری آپارتمان ها در بحث قربانی مشکلاتی دارند، همچنین قرائت دعا و رعایت مسائل شرعی در بحث رعایت بهداشت، تست دامپزشکی و توزیع بین نیازمندان واقعی مشکلات پیش روی قربانی کنندگان است.

  سعادت تصریح کرد: در همه شهرستان های مازندران، مکان قربانگاه ابراهیمی در نظر گرفته شد، در ساری مرکز استان، قربانگاه در پارکینگ امامزاده عباس(ع) همچون سال های گذشته برقرار است تا با رعایت کامل موارد ذبح رایگان گوسفند انجام شود، مردم می توانند بعد از ذبح قربانی را تحویل بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت قربانگاه ابراهیمی در شهرهای مازندران

فعالیت قربانگاه ابراهیمی در شهرهای مازندران