مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-20بين الملل

جنبش نجباء: درباره انفجار بغداد هشدار دادیم اما گوش شنوایی نبود


جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه ای پارلمان و دولت عراق را به عدم توجه به هشدارها در خصوص انفجار شب گذشته بغداد متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی نجباء امروز (سه شنبه) در واکنش به انفجار شب گذشته در بغداد ضمن یادآوری هشدار قبلی خود در خصوص خطر بازگشت تروریسم به شهرهای عراق، از کوتاهی پارلمان و بی مسئولیتی دولت الکاظمی بشدت انتقاد کرد.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء طی بیانیه ای انفجار تروریستی در بغداد را محکوم کرد و افزود: ما از چندین ماه قبل درباره قصد گروهک های تروریستی برای هدف قرار دادن مردم بی گناه در شهرهای مقدس و مناطق پرجمعیت هشدار داده بودیم، اما گوش شنوایی نیافتیم .

در این بیانیه با اظهار اندوه فراوان از قربانی شدن زنان و کودکان مظلوم در شهرک صدر، آن هم در ماه حرام، آمده است: متاسفانه امروز کشور پس از ایثارگری ها و تقدیم شهدای بسیار، به نقطه اول بازگشته و صحنه درگیری و کشتارهای خونین برای رسیدن به پست و مقام است .

 نجَباء در ادامه با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد خون پاک مردم برای تبلیغات انتخاباتی برخی افراد ضعیف النفس و بیمار هزینه شود افزود: ما در مقاومت اسلامی پیش از آنکه دولت موقت را به طور کامل مسئول ناامنی و مصیبت های خونین بدانیم، پارلمان عراق را مسئول کوتاهی پرسش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نجباء: درباره انفجار بغداد هشدار دادیم اما گوش شنوایی نبود

جنبش نجباء: درباره انفجار بغداد هشدار دادیم اما گوش شنوایی نبود