مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-20سياسي

بررسی پرونده 800 سفر غیرمتعارف در وزارت نفت در کمیسیون اصل نود مجلس


علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس از بررسی پرونده 800 سفر غیرمتعارف و پرداخت پاداش به مدیران و همچنین پرداخت حقوق به مدیران از دو محل در وزارت نفت در نشست این کمیسیون خبر داد.

- علی خضریان نماینده مردم تهران در در کارگروه های کمیسیون اصل 90 در خصوص 800 سفر غیرمتعارف و اهدای پاداش به مدیران و همچنین پرداخت حقوق به مدیران از 2 محل مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نحوه اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران در وزارت نفت نیز موضوع دیگری بود که در جلسه روز گذشته با معاون وزیر مطرح شد و مقرر شد در خصوص آن اقدامات اجرایی طی حداکثر دو هفته آغاز شده و گزارش مربوطه به کمیسیون ارسال شود.

همچنین در مورد تخلفات صورت گرفته در مورد سفرها و پرداخت حقوق های غیرمتعارف نیز گزارش مکتوب و پاسخ مقتضی طی یک هفته توسط وزارت نفت و معاونت مربوطه به کمیسیون باید ارائه شود و در خصوص این موضوع گزارشاتی از سوی دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نیز به کمیسیون رسیده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: بحث واگذاری اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی جهت ساخت و احداث ویلا نیز موضوع دیگری بود که در کمیسیون و با حضور رییس سازمان امور اراضی و سازمان امور جنگل ها و مراتع مورد بررسی قرار گرفت و مسئول ذیربط ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده 800 سفر غیرمتعارف در وزارت نفت در کمیسیون اصل نود مجلس

بررسی پرونده 800 سفر غیرمتعارف در وزارت نفت در کمیسیون اصل نود مجلس