مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-20سياسي

نتیجه انتخابات شوراها در 6 شهر البرز هنوز تأیید نشده است


هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز پس از بررسی اعتراضات و شکایت های مربوط به انتخابات شوراهای شهر، نتیجه انتخابات 12 شهر را تأیید و انتخابات شش شهر را برای بررسی بیشتر و تصمیم نهایی به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور ارجاع داده است.

- ایسنا/البرز هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز پس از بررسی اعتراضات و شکایت های مربوط به انتخابات شوراهای شهر، نتیجه انتخابات 12 شهر را تأیید و انتخابات شش شهر را برای بررسی بیشتر و تصمیم نهایی به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور ارجاع داده است.

این شش شهر شامل فردیس، مشکین دشت، گرمدره، ماهدشت، کمالشهر و هشتگرد است و هیئت مرکزی نظارت ظرف چند روز آینده نظر خود را در خصوص بررسی های هیئت نظارت استان اعلام خواهد کرد.

پیش از این علیرضا عباسی نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز به ایسنا گفته بود: عمده شکایات در شهرهایی که مورد بررسی قرار گرفته، مربوط به خرید رأی بوده و در برخی حوزه ها این موضوع قابل توجه است.

عباسی اعلام کرده بود: با توجه به این تخلفات قابل توجه، احتمالاً آرا نامزدهای متخلف در برخی صندوق ها باطل شود ولی اینکه ابطال آرا در نتیجه نهایی چقدر اثرگذار باشد هنوز مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه انتخابات شوراها در 6 شهر البرز هنوز تأیید نشده است

نتیجه انتخابات شوراها در 6 شهر البرز هنوز تأیید نشده است