مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-20اقتصادي

اشتغالزایی برای 390 نفر با اجرای طرح مشاغل خانگی در اردبیل


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای بیش از 390 نفر در سطح استان اشتغال زایی شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای بیش از 390 نفر در سطح استان اشتغال زایی شده است.

مهران اوچی اردبیلی 29 تیر با اعلام این خبر افزود: طرح ملی مشاغل خانگی که به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و توسط جهاددانشگاهی در سطح کشور در حال اجراست، یکی از جامع ترین طرح های اشتغال زایی خانگی در کشور است.

رییس جهاددانشگاهی اردبیل با بیان اینکه هدف نهایی اجرای این طرح در استان اردبیل اتصال به بازار دو هزار نفر متقاضی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز دوم طرح شامل استعدادسنجی، مشاوره، آموزش و اتصال به بازار متقاضیان در اردبیل در حال انجام است که با همت جهادی کارکنان دبیرخانه استانی، تاکنون بیش از 390 نفر متقاضی وارد بازار کار شده اند.

اوچی اردبیلی با تشریح بخشی از فعالیت های جهادی صورت گرفته در دبیرخانه مشاغل خانگی اردبیل در سه ماهه اول سال 1400 گفت: امیدواریم در ادامه فاز اجرایی طرح، چشم انداز اشتغال 2000 نفر در استان محقق شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 390 نفر با اجرای طرح مشاغل خانگی در اردبیل

اشتغالزایی برای 390 نفر با اجرای طرح مشاغل خانگی در اردبیل