مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-20فرهنگي

اعتراض شش صنف سینمایی به سانسور در نمایش خانگی


شش تشکل صنفی سینمایی در متن بیانیه ای مشترک نسبت به سانسورهای اخیر در شبکه نمایش خانگی اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این بیانیه آمده است: در روزگاری که شیوع ویروس کرونا، کلیه مراکز هنری و تفریحی، بخصوص سالن های سینما، تئاتر و موسیقی را به تعطیلی کشانده، جامعه سینمایی ایران، به تنها راه ارتباطش با مخاطب، از طریق شبکه هایی در فضای مجازی، پناه برده و دل خوش کرده است.

ولی متاسفانه ظاهرا این تنها مفرّ و مجال فعالیت هم، بر گروهی که به بیماری مزمن تنگ نظری و ممیزی های سلیقه ای مبتلا هستند و عمدتا در سازمان صدا وسیما به فعالیت خود ادامه داده و می دهند خوش نیامده و در پی آن هستند تا با تفکرات و سلایق فرسوده و مدیریت های شکست خورده شان، خانواده سینمای ایران را که اکنون نیز در لبه پرتگاهی نگران کننده ایستاده، بسوی سقوطی مهلک برانند.

چنین مدیریتی که در این سالها، به طرزِ عبرت ناپذیری، به مدد حمایت های همه جانبه، با تمام توانش از یکسو در فراری دادن مخاطبانش بسوی شبکه های فرصت شناس خارجی تلاش کرده و از سویی دیگر به کاهش انگیزه در اصحاب هنر و فرهنگ برای کار خلاقانه کوشیده، چگونه می خواهد کلیه محصولات هنری و فرهنگی کشور را-آنهم با سرمایه بخش خصوصی- به مسیری هدایت کند که خود نیز می داند به بن بستی فرارناپذیر خواهد رسید؟ سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شش صنف سینمایی به سانسور در نمایش خانگی

اعتراض شش صنف سینمایی به سانسور در نمایش خانگی