مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-20ورزشي

توفان برق روستاهای دلگان سیستان و بلوچستان را قطع کرد


فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: توفان شب گذشته باعث سقوط 41عدد تیر فشار قوی و قطع برق تعدادی از روستاهای این شهرستان شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: توفان شب گذشته باعث سقوط 41عدد تیر فشار قوی و قطع برق تعدادی از روستاهای این شهرستان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مجتبی شجاعی اظهارکرد: به دنبال توفان و باران شدید شب گذشته در دلگان 41 پایه برق فشار متوسط دچار خسارت و منجر به قطعی برق روستاهای چاه اسحق و بالشتی بخش جلگه چاه هاشم این شهرستان شده است.

وی از تلاش برای وصل مجدد برق روستاهای مذکور خبر داد و افزود: تیم های عملیاتی و پیمانکاری امور برق دلگان از ساعات آغازین حادثه در محل حضور دارند تا ضمن شناسایی نقاط آسیب دیده با فراهم شدن شرایط، عملیات احداث مجدد شبکه را آغاز کرده و در اسرع وقت نسبت به پایداری شبکه برق اقدام کنند.

فرماندار دلگان گفت: از عموم شهروندان روستاهای چاه اسحاق و بالشتی خواهشمندیم ضمن صبر و همراهی با خادمان صنعت برق، با توجه به حجم گسترده خسارات تدابیر لازم را تا زمان احداث مجدد شبکه آسیب دیده جهت کاهش مشکلات احتمالی به عمل آورند.

وی ضمن اعلام اینکه توفان روز گذشته خسارت شدیدی به برخی از روستاهای دلگان و بخش جلگه چاه هاشم وارد کرده است اظهارکرد: از دهیاران و اهالی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان برق روستاهای دلگان سیستان و بلوچستان را قطع کرد

توفان برق روستاهای دلگان سیستان و بلوچستان را قطع کرد