مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-20اقتصادي

صادرات نخستین محموله نفت ایران از جاسک؛ 31 تیرماه


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: عملیات بارگیری و صادرات نخستین محموله نفت ایران از جاسک و دریای عمان، 31 تیرماه با دستور رییس جمهوری انجام می شود.

- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: عملیات بارگیری و صادرات نخستین محموله نفت ایران از جاسک و دریای عمان، 31 تیرماه با دستور رییس جمهوری انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود کرباسیان با اشاره به اینکه این افتخاری بزرگ برای مجموعه عظیم صنعت نفت است که بتواند در سالی که به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین است، طرح بزرگ و ملی انتقال نفت خام از گوره به جاسک را به مرحله بهره برداری برساند و نخستین محموله نفت خام از دریای عمان و جاسک بارگیری و صادر شود، اظهار کرد: این کار افزون بر تنوع بخشی به مبادی صادراتی کشور و توسعه منطقه مکران، سبب آبادانی، تولید و فعالیت های اقتصادی بیشتر در این منطقه با احداث پالایشگاه ها و پتروشیمی ها در آینده نزدیک می شود.

نقش آفرینی 250 شرکت و پیمانکار ایرانی وی با بیان اینکه این طرح با همت همکاران ارزشمند در صنعت نفت آغاز و پیگیری شده و به مرحله بهره برداری رسیده است و 250 پیمانکار ایرانی و تولیدکننده داخلی در این زمینه مشارکت داشته اند، تصریح کرد: در این طرح برای 5 هزار نفر به صورت مستقیم و 10 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال زایی شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نخستین محموله نفت ایران از جاسک؛ 31 تیرماه

صادرات نخستین محموله نفت ایران از جاسک؛ 31 تیرماه