مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-20سياسي

بررسی پرونده 800 سفر غیرمتعارف و اهدای پاداش به مدیران وزارت نفت در کمیسیون اصل 90


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی یکی از پرونده های مفتوحه در این کمیسیون در مورد 800 سفر غیرمتعارف و اهدای پاداش به مدیران وزارت نفت خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی یکی از پرونده های مفتوحه در این کمیسیون در مورد 800 سفر غیرمتعارف و اهدای پاداش به مدیران وزارت نفت خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر روز دوشنبه کمیسیون اصل نود گفت: این جلسه با حضور فرزین مینو معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت برگزار شد و یکی از 17 پرونده مفتوحه مرتبط با وزارت نفت در کارگروه های کمیسیون اصل 90 در خصوص 800 سفر غیرمتعارف و اهدای پاداش به مدیران و همچنین پرداخت حقوق به مدیران از 2 محل مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نحوه اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران در وزارت نفت نیز موضوع دیگری بود که در جلسه روز گذشته با معاون وزیر مطرح و مقرر شد در خصوص آن اقدامات اجرایی طی حداکثر دو هفته آغاز شده و گزارش مربوطه به کمیسیون ارسال شود.

همچنین در مورد تخلفات صورت گرفته در مورد سفرها و پرداخت حقوق های غیرمتعارف نیز گزارش مکتوب و پاسخ مقتضی طی یک هفته توسط وزارت نفت و معاونت مربوطه به کمیسیون باید ارائه شود و در خصوص این موضوع گزارشاتی از سوی دیوان محاسبات و سازمان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده 800 سفر غیرمتعارف و اهدای پاداش به مدیران وزارت نفت در کمیسیون اصل 90

بررسی پرونده 800 سفر غیرمتعارف و اهدای پاداش به مدیران وزارت نفت در کمیسیون اصل 90