مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-20سياسي

«شهردار»، مقصر حوادث رانندگی در نقاط پرتصادف شهر بوشهر


️دیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر گفت: در صورت بروز حادثه رانندگی در نقاط پرتصادف مشخص شده شهر بوشهر سهم تقصیر بر عهده شخص شهردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سید موسی موسوی در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان بوشهر با بیان این موضوع که کیفیت ترافیک و حمل و نقل ارتباط مستقیم با ایمنی و آسایش شهروندان دارد اظهار داشت: با توجه به آسیب شناسی معابر شهر بوشهر بر اساس آمار تصادفات پلیس راهور و مشخص شدن برخی از نقاط جهت اصلاح هندسی، علی رغم تصویب و تاکید شورای ترافیک استان، شهرداری بوشهر اهتمام لازم جهت اجرای مصوبات نداشته است.

مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر افزود: در جلسه شورای ترافیک مصوب شد در صورت بروز حادثه رانندگی در نقاط پر تصادفی که اصلاح هندسی آن ها قبلا به تصویب شورای ترافیک استان رسیده است پلیس راهور، سهم تقصیر را بر عهده شخص شهردار لحاظ نماید.

موسوی با بیان اینکه یکی از مبناهای مهم جهت اصلاح و بهبود کیفیت ترافیک و حمل و نقل شهر بوشهر تهیه طرح جامعه ترافیک است بر تکمیل مطالعات طرح فوق که توسط مشاور در حال انجام است تاکید کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهردار»، مقصر حوادث رانندگی در نقاط پرتصادف شهر بوشهر

«شهردار»، مقصر حوادث رانندگی در نقاط پرتصادف شهر بوشهر