مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-20اقتصادي

احداث مرکز ناباروری همدان در مراحل پایانی قرار دارد


مدیر بیمارستان فاطمیه همدان از مراحل پایانی ساخت مرکز ناباروری همدان خبر داد و گفت: تلاش بر این است شهریورماه از سوی پیمانکار تحویل ما شود تا به موقع بهره برداری صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیرو درخواست های مردم نسبت به بهره برداری هرچه سریع تر مرکز ناباروری بیمارستان فاطمیه همدان به سراغ مدیر این بیمارستان رفتیم و از روند کار جویا شدیم.

سیدعلی اشرف حسینی با بیان اینکه در حال حاضر مرکز ناباروری بیمارستان فاطمیه فعال است و خدمات ارائه می دهد اظهار کرد: ارتقای فضای فیزیکی این مرکز مدنظر بوده که در چهار طبقه ساختمانی ساخته خواهد شد و یک مرکز نیز به ناباروری اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه تقریبا تمام اقدامات این ساختمان چهارطبقه انجام شده و در فاز آخر هستیم گفت: در حال حاضر لکه گیری طبقات انجام و تجهیز تاسیساتی صورت می گیرد.

مدیر بیمارستان فاطمیه همدان با اشاره به اینکه بعد از کار ساختمان، کار دشوار تجهیز  بیمارستان مانند تهیه دستگاه اکسیژن ساز، دیزل ژنراتور و.

را پیش رو داریم افزود: از لحاظ ساختمانی می توان گفت مراحل پایانی سپری می شود اما باید تجهیزات لازم نیز خریداری و تعبیه شود.

وی با تاکید به اینکه یک طبقه از ساختمان در حال ساخت به مرکز ناباروری اختصاص می یابد عنوان کرد: یک طبقه مختص ICU نوزادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مرکز ناباروری همدان در مراحل پایانی قرار دارد

احداث مرکز ناباروری همدان در مراحل پایانی قرار دارد