مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-20سياسي

اعیاد پیش رو با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


مدیرکل پدافند غیرعامل و رییس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از برگزاری مراسمات روز عرفه، اعیاد قربان و غدیر در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، طاهر رستمی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات اعیاد قربان، غدیر و روز عرفه اظهارکرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی قرارگاه عملیاتی و مصوبات ستاد استانی برگزاری مراسمات صرفا در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود.

وی گفت: با توجه به دستور استاندار مبنی بر پیش بینی نقاط متعدد عرضه دام به جهت جلوگیری از تجمع افراد، شهرداری ها و دامپزشکی اطلاع رسانی لازم در خصوص محل های عرضه دام را انجام دهند.

مدیرکل پدافند غیرعامل و رییس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در روزهای اخیر در کشور، تصریح کرد: باید با تمام توان و با هم افزایی تلاش کنیم تا از روند صعودی مبتلایان در استان پیشگیری شود.

وی از دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل دامپزشکی خواست تا با تشکیل اکیپ های ناظر بهداشتی نظارت مستمر بر نحوه عرضه دام، ذبح بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی را در روز عید قربان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعیاد پیش رو با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

اعیاد پیش رو با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود