مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-20سياسي

«پرنسس» به بوشهر می رسد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: کشتی تفریحی به ظرفیت گردشگری دریایی بوشهر به نام «پرنسس» اضافه می شود.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: کشتی تفریحی به ظرفیت گردشگری دریایی بوشهر به نام پرنسس اضافه می شود.

محمدحسین ارسطوزاده امروز در این خصوص اظهار کرد: این کشتی تفریحی به نام پرنسس با ظرفیت 700 مسافر به توسعه گردشگری دریایی بوشهر کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: کشتی پرنسس با طول 60 متر و عرض 15 متر و دارا بودن 4 طبقه و سالن مسقف پذیرایی و فضای باز طبقات بالاتر، می تواند زمینه را برای برگزاری همایش، سمینار، تور گردشگری دریایی و جشن های مختلف بر روی آب های خلیج فارس فراهم کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر ادامه داد: این کشتی با هدف ایجاد تفریحات سالم گردشگری فعال می شود و در مسیر استان بوشهر و هرمزگان تردد خواهد کرد.

ارسطوزاده در پایان تاکید کرد: با توجه به امکانات تفریحی مناسب این شناور، دستگاه های اجرایی استان باید با همکاری و تعامل، زمینه را برای توسعه گردشگری دریایی بوشهر فراهم کرده و به تداوم این موضوع کمک کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پرنسس» به بوشهر می رسد

«پرنسس» به بوشهر می رسد