مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-20سياسي

بخش هایی از پل شهید همدانی حذف شده است


رییس کمیسیون فنی وعمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بخش هایی از پل شهید همدانی به دلیل تأمین نشدن منابع مالی حذف شده است، گفت: مشکل گیر کردن خودروها در پل شهید همدانی باید با نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی حل شود.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون فنی وعمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بخش هایی از پل شهید همدانی به دلیل تأمین نشدن منابع مالی حذف شده است، گفت: مشکل گیر کردن خودروها در پل شهید همدانی باید با نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی حل شود.

علی رحیمی فر در گفت وگو با ایسنا،اظهار کرد: پیشنهادی که درباره قسمت پایین پل وجود دارد این است که آن را فضای سبز کنند اما این اتفاق نیفتاده تا تاکسی ها از فضا استفاده کنند، علاوه بر این از این قسمت وسایل نقلیه با شرایط خاص می توانند عبور کنند و باید اصولی رعایت شود.

عضو شورای شهر همدان تصریح کرد: طرح های این چنینی به صورت EPC (مهندسی، تأمین تجهیزات و اجرا) انجام می شود به این معنی که طرح اجرا به یک شرکت پیمانکاری با همکاری شرکت مشاور که صلاحیت این کار را دارد واگذارمی شود که در مورد این پروژه نیز این مراحل طی شد.

وی با بیان به اینکه معاونت فنی و ترافیک شهرداری همدان به عنوان مشاور مادر این پروژه انتخاب شد، افزود: در چپ گرد بالای پل هنگام کشیدن کابل مشکلاتی ایجاد شد که پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش هایی از پل شهید همدانی حذف شده است

بخش هایی از پل شهید همدانی حذف شده است