مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-20سياسي

توانمندسازی سمن ها در کنار اثربخشی فعالیت های آن ها در جامعه دیده شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: توانمندسازی سمن ها در کنار اثربخشی فعالیت های آن ها در جامعه دیده شود.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: توانمندسازی سمن ها در کنار اثربخشی فعالیت های آن ها در جامعه دیده شود.

محمود ثمینی در جلسه استانی شورای توسعه و حمایت از سمن ها که امروز 29 تیرماه برگزار شد، اگرچه توسعه کمی سمن ها بسیار حائز اهمیت است و یکی از اهداف شورای توسعه و حمایت از سمن ها نیز همین مورد است، اما این امر نباید منجر به نادیده گرفتن اهمیت توسعه کیفی سمن ها و باید توجه به اثربخشی فعالیت های آن ها در جامعه دیده شود.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر سمن ها، تصریح کرد: نظارت بر سمن ها باید به هدایت سمن ها در چهارچوب اهداف تعیین شده در اساسنامه منتهی گردد و نباید منجر به ایجاد مانع در مسیر فعالیت ها سمن ها شود.

معاون استاندار لرستان با بیان این نکته که توسعه کمی و کیفی سمن ها علاوه بر اثرات مثبت اجتماعی به لحاظ بین المللی نیز حائز اهمیت است، افزود: توانمندسازی سمن ها و استفاده از افراد متخصص در اجرای برنامه های پیشنهادی آن ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

پورسرتیپ مدیرکل امور اجتماعی نیز با تأکید بر اهمیت اقدامات فرهنگی در خصوص جلب مشارکت، تقویت سرمایه اجتماعی و تأثیرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی سمن ها در کنار اثربخشی فعالیت های آن ها در جامعه دیده شود

توانمندسازی سمن ها در کنار اثربخشی فعالیت های آن ها در جامعه دیده شود