مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-20سياسي

2 شرکت در مازندران از ورشکستگی رهایی یافتند


رییس کل دادگستری مازندران از احیا و فعال سازی دو شرکت با ورود دستگاه قضایی خبر داد و گفت: این دو واحد از ورشکستگی رهایی یافتند.

- ، حجت الاسلام صادق اکبری از احیای مجدد شرکت های آجر سفال البرز وتور ماهیگیری بابلسر خبرداد و گفت: احیای واحدهای تولیدی ورشکسته از جمله گام های اساسی اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان در مسیر حمایت از تولید بوده است.

وی تصریح کرد: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و رییس قوه قضاییه، هدف وهمت ما این است که واحدهای تولیدی ورشکسته استان را به چرخه تولید برگردانده و احیا کنیم تا با حفظ اشتغال، از تعطیلی کارخانجات وشرکت های تولیدی جلوگیری به عمل آید.

حجت الاسلام اکبری افزود: احیای واحدهای تولیدی یکی از دستورکارهای اصلی دستگاه قضایی استان در دوره تحول است و از آغاز دوره تحول، اقدامات بسیاری برای احیای واحدهای تولیدی توسط ستاد اقتصاد مقاومتی واداره امور تصفیه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: حفظ وضعیت اشتغال و تولید، حمایت از واحدهای تولیدی و جلوگیری از تعطیلی صنایع به مراتب، سرمایه گذاری کمتری را نسبت به راه اندازی واحد صنعتی و تولیدی جدید نیاز دارد ودستگاه قضایی استان در راستای حمایت ازاشتغال، اقدام به اجاره دادن عرصه واعیانی وتجهیزات شرکت های ورشکسته که دارای قابلیت بهره برداری باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شرکت در مازندران از ورشکستگی رهایی یافتند

2 شرکت در مازندران از ورشکستگی رهایی یافتند