مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-20بين الملل

مترجم های افغان به پایگاه نظامی ویرجینیا منتقل می شوند


وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، حدود 2500 افغان که به آمریکا و شرکایش در جریان جنگ افغانستان کمک کردند به صورت موقت به همراه خانواده هایشان به یک پایگاه نظامی در ایالت ویرجینیا منتقل می شوند.

- وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، حدود 2500 افغان که به آمریکا و شرکایش در جریان جنگ افغانستان کمک کردند به صورت موقت به همراه خانواده هایشان به یک پایگاه نظامی در ایالت ویرجینیا منتقل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این افراد قرار است در فورت لی ، در 55 کیلومتری جنوب ریچموند، مرکز این ایالت ساکن شوند تا روند صدور ویزای آنها مورد بررسی قرار گیرد.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: این افغان های شجاع و خانواده هایشان که به آمریکا خدمت رسانی کرده اند از سوی سفارت آمریکا در کابل تایید شده و روندهای امنیتی را نیز برای گرفتن ویزا سپری کرده اند.

وی ادامه داد: آنها به صورت موقت در این پایگاه نظامی ساکن می شوند تا روند صدور ویزای ویژه مهاجرتی برای آنها مورد بررسی قرار گیرد و تکمیل شود.

انتظار می رود که نخستین پرواز برای خارج کردن آنها از افغانستان در هفته پایانی ژوییه صورت گیرد.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با فشارهای زیادی از سوی دو حزب برای شروع جابجایی این افراد پیش از خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترجم های افغان به پایگاه نظامی ویرجینیا منتقل می شوند

مترجم های افغان به پایگاه نظامی ویرجینیا منتقل می شوند