مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-20سياسي

شبکه مجمع خیرین فارس قابل تسری به همه کشور است


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، تشکیل و فعالیت شبکه مجمع خیرین فارس را به عنوان یک الگوی موفق و نمونه، قابل تعمیم و توسعه به سراسر کشور دانست.

- ایسنا/فارس نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، تشکیل و فعالیت شبکه مجمع خیرین فارس را به عنوان یک الگوی موفق و نمونه، قابل تعمیم و توسعه به سراسر کشور دانست.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب سه شنبه 29 تیرماه در مجمع عمومی سالانه شبکه مجمع خیرین فارس، تاکید کرد: فعالیت ها و اقداماتی مانند تشکیل و تاسیس شبکه مجمع خیرین مصداق بارز دستور شریف قرآنی مبنی بر تعاونوا علی البر و التقوی است.

او با استناد به این آیه شریف در سوره مائده ، فعالیت های شبکه مجمع خیرین را نمونه عینی و شاهد مثال تعاون ، تقوا و نیکوکاری توصیف کرد و افزود: بدیهی است که این شبکه نیز مانند سایر مجامع خیرین در مسیر حرکت و فعالیت خود نیازمند اصلاح ، بازنگری و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف است اما برکات عملکرد یک ساله این شبکه، نشان دهنده عالی و درستی اصل این حرکت از ابتدای امر است.

آیت الله دستغیب هم افزایی بین مجامع خیریه و عام المنفعه را یک ضرورت دانستن و گفتند: اتحاد تخصص های مجامع و هم اندیشی و هماهنگی بین مدیران این مجموعه ها، گام موثری برای شناسایی و حل مشکلات مردم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه مجمع خیرین فارس قابل تسری به همه کشور است

شبکه مجمع خیرین فارس قابل تسری به همه کشور است