مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:102021-07-20بين الملل

هنیه به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی عید سعید قربان را به ملت فلسطین و سراسر امت اسلامی و عربی تبریک گفت.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی عید سعید قربان را به ملت فلسطین و سراسر امت اسلامی و عربی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه ابراز امیدواری کرد عید سال آینده ملت فلسطین و امت اسلام شاهد آزادسازی مقدسات فلسطین و مسجد الاقصی باشند.

هنیه با اشاره به اینکه این عید، عید قربانی و پیروزی است، تاکید کرد که ملت فلسطین در سرتاسر این سرزمین به ویژه قدس شریف وارد نبرد آزادسازی سرزمین و مقدسات و بازپس گیری حقوق خود شده است.

وی اظهار کرد که یکی از نتایج نبرد شمشیر قدس، پایان دادن به 12 سال نخست وزیری بنیامین نتانیاهو بود و بحران های داخلی این رژیم قطعا دامن این رژیم را خواهد گرفت.

رییس دفتر سیاسی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت که هدف از اقدامات و تجاوزات اخیر اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی و قدس شریف، سرپوش نهادن بر شکست این رژیم و کم رنگ کردن پیروزی بزرگ مقاومت در نبرد شمشیر قدس است.

اسماعیل هنیه با اشاره به اینکه حماس به عهدی که با قدس و ساکنان آن بسته پایبند است و همچنان به دفاع از آن ادامه می دهد، دشمن صهیونیستی را از هرگونه تعرض به مسجد الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد

هنیه به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد