مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-20سياسي

الوند ظرفیت تبدیل شدن به شهر نمونه ی در طراز اسلامی را دارد


امام جمعه قزوین با بیان اینکه مردم تشنه عدالت هستند، گفت: الوند ظرفیت تبدیل شدن به شهر نمونه ی در طراز اسلامی را دارد.

- به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار امام جمعه و منتخبین شورای شهر الوند اظهار کرد: وقتی روحیات شما عزیزان را برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد می بینم، به شوق می آیم و این کار خداست که بساط برخی نامحرمان جمع شده و مؤمنان پای کار انقلاب و خدمت به مردم و کشور آمده اند.

وی با تأکید بر اینکه امروز فرصت اصلاح امور کشور است، خاطرنشان کرد: امروز فرصتی پیش آمده تا کاستی ها و اشتباهات گذشته اصلاح شود و ریل گذاری های غلط گذشته به مسیر درست و خدمت به مردم بازگردد.

مردم تشنه امید و عدالت هستندا امام جمعه قزوین امید و عدالت را لازمه جامعه دانست و تأکید کرد: مردم تشنه امید و عدالت هستند و احساس می کنند برخی با ظلم و باندی عمل کردن، به آنها و کشور آسیب وارد کرده اند و ان شاءالله شما عزیزان کاری کنید تا صلاح مردم، امید مردم، نظام و خون شهدا حفظ شده و پایمال نشود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: باید کاری کنیم تا مردم شیرینی عدالت را بچشند و کسانی که خلاف کرده اند محاکمه شوند؛ البته حفظ کرامت همه انسان ها امری ضروری و دینی است و نباید کرامت انسان ها نادیده گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوند ظرفیت تبدیل شدن به شهر نمونه ی در طراز اسلامی را دارد

الوند ظرفیت تبدیل شدن به شهر نمونه ی در طراز اسلامی را دارد