مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-20ورزشي

از آقایی در سطح اول فوتبال ایران تا سقوط به لیگ آزادگان


گویا قرار است بار دیگر بازی های قدیمی ترین تیم آذربایجان را که زمانی در ورزشگاه باغشمال تبریز آقایی می کرد، در لیگ آزادگان دنبال کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی گویا قرار است بار دیگر بازی های قدیمی ترین تیم آذربایجان را که زمانی در ورزشگاه باغشمال تبریز آقایی می کرد، در لیگ آزادگان دنبال کنیم.

روزگاری بود که تبریز خاستگاه فوتبالیست های سطح اول فوتبال ایران بود و سرخابی های پایتخت وقتی که برای بازی با تیم های تبریزی وارد ورزشگاه باغشمال می شدند، می دانستند که بازی سختی خواهند داشت و از پیش خود را برنده نمی دانستند.

دربی تبریز هم که اگر بگوییم داغ ترین دربی فوتبال ایران بود، بی جا نگفته ایم اما گویا قرار است بار دیگر بازی های قدیمی ترین تیم آذربایجان را که زمانی در ورزشگاه باغشمال تبریز آقایی می کرد، در لیگ آزادگان دنبال کنیم.

ماشین سازی تبریز، تیمی که عنوان قدیمی ترین تیم دیار آذربایجان را به یدک می کشد، این روز ها یا بهتر بگوییم این سالها مورد بی مهری خیلی ها قرار گرفت.

سبزقبایان تبریزی که حتی در این دوران تیره روزی خود نیز هوادارانی دارد که با این تیم زندگی کرده و همچنان تعصب پیراهنش را می کشند، در سه هفته مانده به پایان لیگ بیستم، اولین تیم سقوط کننده به لیگ آزادگان لقب گرفت و اگر زمزمه های 18 تیمی شدن لیگ برتر فوتبال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آقایی در سطح اول فوتبال ایران تا سقوط به لیگ آزادگان

از آقایی در سطح اول فوتبال ایران تا سقوط به لیگ آزادگان