مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-19ورزشي

نمره منفی برای ژاپنی ها/ ضعف در تدارکات، شیوع کرونا در ناریتا


ژاپنی ها که در بدو ورود کاروان های ورزشی به توکیو با مشکل وسایل نقلیه مواجه هستند چگونه قادر خواهند بود که در اوج مسابقات ورزشکاران را به موقع به سالن های مختلف برای مسابقه برسانند؟ - ژاپنی ها که در بدو ورود کاروان های ورزشی به توکیو با مشکل وسایل نقلیه مواجه هستند چگونه قادر خواهند بود که در اوج مسابقات ورزشکاران را به موقع به سالن های مختلف برای مسابقه برسانند؟ تهران/ ایسنا: آن روزی که در سالن هیگاشی هیروشیما در خلال بازی های آسیایی 1994، ژاپنی ها اتوبوس حامل کشتی گیران ما را دیر به سالن آوردند، محمدرضا طالقانی را تا آستانه سکته پیش بردند، زیرا طلایی ترین کشتی گیر ما آقای رسول خادم چیزی نمانده بود که نتواند بر روی تشک حاضر شود، اعتراض ما به ژاپنی ها تا جایی پیش رفت که هیات رییسه فیلا تاخیر را موجه دانست و خطر بزرگی از بیخ گوش کشتی ایران گذشت.

در آن روز شوزو ساساهارا رییس فدراسیون کشتی ژاپن و نائب رییس فدراسیون جهانی که خود قهرمان المپیک بود از همه ما عذرخواهی کرد و چهره ی غم زده ی محمدرضا طالقانی حکایت از احساس مسئولیت او بود.

اعتراض ایرانی ها به شیوه ی ضعیف ژاپنی ها در برگزاری مسابقات، میلان ارسگان رییس وقت فیلا را بر آن داشت که به مسئولین برگزاری مسابقات اعتراض کند و قضیه با عذرخواهی ساساهارا خاتمه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره منفی برای ژاپنی ها/ ضعف در تدارکات، شیوع کرونا در ناریتا

نمره منفی برای ژاپنی ها/ ضعف در تدارکات، شیوع کرونا در ناریتا