مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 03:002021-07-19سياسي

برگزاری جشنواره «قربان تا غدیر» ویژه نذر توسعه عتبات عالیات


معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از برپایی جشنواره «قربان تا غدیر» با هدف ترویج فرهنگ نذر برای توسعه عتبات و تسهیل روش های مشارکت خیران خبر داد.

- معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از برپایی جشنواره قربان تا غدیر با هدف ترویج فرهنگ نذر برای توسعه عتبات و تسهیل روش های مشارکت خیران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو بخش سامانه خادمان ، ضمن ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه، از آخرین وضعیت طرح های در دست اجرا در اعتاب مقدسه مطلع شده و در صورت تمایل در هریک از آنها مشارکت نمایند.

افضلی گفت: دوستداران اهل بیت می توانند در کنار کمک های نقدی، کمک های غیرنقدی نیز در قالب اهدا مصالح مورد نیاز پروژه ها مانند میلگرد، سیمان و گچ نیز اهدا کنند که روش اهدا این اقلام در تارنمای ستاد بازسازی عتبات شرح داده شده است.

وی اظهار کرد: طرح توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن حضرت زهرا (س)، طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) مزین بنام صحن و شبستان حضرت زینب (س)، توسعه حرم مطهر امامین جوادین علیهما السلام مزین بنام صحن امام محمد باقر (ع) و پروژه ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) ازجمله فرصت های معنوی است که خیران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام می توانند در آنها مشارکت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «قربان تا غدیر» ویژه نذر توسعه عتبات عالیات

برگزاری جشنواره «قربان تا غدیر» ویژه نذر توسعه عتبات عالیات