مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 02:402021-07-19پزشكي

کارگاه «طـرحـواره درمـانـی» برگزار می شود


اتحادیه ی انجمن های علمی دانشجویی روان شناسی، مشاوره و علوم تربیتی ایران، کارگاه آموزشی «طرحواره درمانی» را برگزار می کند.

- اتحادیه ی انجمن های علمی دانشجویی روان شناسی، مشاوره و علوم تربیتی ایران، کارگاه آموزشی طرحواره درمانی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، طرحواره درمانی راهکاری برای درمان و از بین بردن اختلالات شخصیت، اختلالات روانی و.

است که تکنیک های متفاوتی برای آن در نظر گرفته شده است.

این روش درمانی کاملا مدرن است و روز به روز مشتاقان به این امر رو به افزایش هستند.

طرحواره درمانی یکی از روش های مبتنی بر شواهد است که تمام تلاش آن این است که بر شخصیت افراد در همه ابعاد تاثیر عمیقی بر جای بگذارد به عبارتی می توان گفت این روش درمانی در از بین بردن علائم مزمن تاثیر بسیار زیادی دارد و کاربرد آن در مواردی نیز بسیار چشمگیر می باشد به طور کلی طرحواره درمانی روش ها و راهکارهای پردازش اطلاعات است که بر اساس واقعیت یا تجارب شخصی شکل می گیرد تا این امکانات را در اختیار افراد قرار دهد تا تجربه را تبیین و بررسی کند.

مبانی نظری طرحواره درمانی ، مدل طرحواره ها ، آموزش مدل ذهنیت های طرحواره درمانی به صورت رول پلی ، پلن درمان ، مفهوم سازی موردی ، تکنیک های درمانی ، رابطه درمانی در طرحواره درمانی ، تکنیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «طـرحـواره درمـانـی» برگزار می شود

کارگاه «طـرحـواره درمـانـی» برگزار می شود