مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 02:352021-07-19اجتماعي

اصفهان همانند خوزستان تشنه است/ وزارت نیرو به داد اصفهان برسد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: یکی از شدیدترین شرایط کم آبی در استان اصفهان همانند خوزستان حاکم است و ضرورت دارد وزارت نیرو تمهیدات ویژه ای را برای احیای رودخانه زاینده رود و تأمین حق آبه های قانونی کشاورزی و زیست محیطی انجام دهد.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بارش باران در استان اظهار داشت: بارش های روز گذشته در کشور و استان اصفهان از نوع همرفتی و مربوط به جریان های اقیانوس هند بود که در تابستان اتفاق می افتد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه بیشترین میزان بارش باران در شهرضا و مهیار با 12، پادنا سمیرم 13، جوشقان 7 و کامو 6 میلی متر بوده است، افزود: خسارت جدی در استان از بارش باران نداشتیم، در منظریه شهرضا روان آب ایجاد شد و 2 خانه دچار آب گرفتگی شد اما خسارتی وارد نشد.

وی بیان کرد: در محور بیده سمیرم در روستای کیفته سیل چادر عشایر را برده بود اما خسارت جانی نداشته ایم، نیروهای امدادی هلال احمر در منطقه حضور پیدا کردند و چادر، پتو و اقلام امدادی را در بین عشایر توزیع کردند.

شیشه فروش با اشاره به اینکه بارش باران سبب کاهش 2 درجه ای دما شد اما تا 2 روز آینده مجدد دما افزایش پیدا می کند، گفت: بررسی الگوهای جوی و خروجی مدل های فصلی بیانگر استمرار و حاکمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان همانند خوزستان تشنه است/ وزارت نیرو به داد اصفهان برسد

اصفهان همانند خوزستان تشنه است/ وزارت نیرو به داد اصفهان برسد