مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 02:052021-07-19سياسي

گلریزان مجازی عید تا عید در آذربایجان شرقی برگزار می شود


مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی از برگزاری جشن گلریزان مجازی از عید قربان تا عید غدیر خم همانند جشن های گلریزان مجازی در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی از برگزاری جشن گلریزان مجازی از عید قربان تا عید غدیر خم همانند جشن های گلریزان مجازی در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

رسول تقی پور اظهار کرد: گلریزان مجازی آزادی زندانیان غیرعمد و محکومان مالی از عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم با مشارکت دادگستری کل استان، اداره کل زندان های استان و صداوسیمای آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جشن های گلریزان در دو سال اخیر به صورت مجازی برگزار شده و این جشن نیز در شبکه های اجتماعی با مشارکت خیران عزیز از عید قربان تا عید غدیر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: خیران عزیزی که می خواهند در این کار ارزشمند سهیم شوند، می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت 6037991899510956 و شماره حساب 0106260597007 نزد بانک ملی واریز کنند.

به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان، وی گفت: در تلاش هستیم تا با کمک های خیران عزیز، جشن آزادی به مناسبت عید غدیر برگزار کنیم و تعدادی از زندانیان حائز شرایط را از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود برگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلریزان مجازی عید تا عید در آذربایجان شرقی برگزار می شود

گلریزان مجازی عید تا عید در آذربایجان شرقی برگزار می شود