مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 02:002021-07-19سياسي

آغاز دوباره طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد


مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد از آغاز دوباره طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه این شهرستان با پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد از آغاز دوباره طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه این شهرستان با پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ساسان رستمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد با نیوجرسی از راهدارخانه به سمت همدان به طول 15 کیلومتر آغاز شد که امسال هم با پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ادامه طرح آغاز شده و در دست اجراست.

وی با بیان اینکه سال گذشته از 15 کیلومتر طرح جداسازی لاین رفت و برگشت پنج کیلومتر طرح انجام شد، افزود: برای این طرح طی انعقاد قرار داد با دو پیمانکار شامل یک پیمانکار برای جدا سازی لاین رفت و برگشت نصب نیوجرسی و پیمانکار دیگر برای نصب روشنایی بر روی نیوجرسی ها هم اکنون ادامه طرح در دست اجراست و در سال جاری نیز بخشی از طرح به اتمام می رسد.

رستمی از دلایل طول کشیدن و کندی طرح را کمبود نیوجرسی برشمرد و خاطر نشان کرد: استان همدان تنها دارای یک واحد تولید کننده نیوجرسی بوده که قرار است با اولویت این طرح نیوجرسی مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوباره طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد

آغاز دوباره طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد