مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 17:352021-07-19سياسي

بسیج دنبال بازآفرینی در گام دوم انقلاب است


رییس بسیج مستضعفان با بیان اینکه بسیج دنبال بازآفرینی در گام دوم انقلاب است، گفت: استفاده از همه ظرفیت ها و تجربیات راهبرد این نیروی خدایی در تحقق هدف مذکور محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

وی با بیان اینکه بسیج در این راه از ظرفیت ها و تجربیات استفاده می کند، افزود: فراهم آوردن بسترهای مناسب نقش آفرینی مردم اولویت بسیج محسوب می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه بسیج برای تحقق گام دوم با تکیه بر نیروی ایمان و خلوص نیروهای بسیجی بهره می گیرد، تاکید داشت: بسیج در راستای خلق حماسه های جدی تر گام برداشته است.

سلیمانی با بیان اینکه بسیج خود را نیرویی مردمی و در خدمت جامعه می داند، گفت: کادرسازی برای انقلاب اسلامی یکی از رویکردهای مهم بسیج است.

وی با اشاره به تدوین سند چشم انداز بسیج، بیان داشت: سند راهبردی 10 ساله اعتلای بسیج توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تصویب و ابلاغ شده است تا نصب العین تمام بسیجیان قرار گیرد.

رییس بسیج مستضعفان با اشاره به برنامه ریزی در راستای تحقق سند چشم انداز بسیج، ابراز داشت: توجه به محرومیت زدایی یکی از مهمترین بخش های این سند است.

سلیمانی با بیان اینکه سند مذکور هم اکنون نیز در حال پیگیری است، ابراز داشت: سند راهبردی بسیج در تمام استان های کشور و در مرکز در حال پیاده سازی است و همکاری خوبی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دنبال بازآفرینی در گام دوم انقلاب است

بسیج دنبال بازآفرینی در گام دوم انقلاب است