مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 16:552021-07-19اقتصادي

37 طرح گلخانه ای در اردبیل افتتاح شد


همزمان با سراسر کشور و با حضور رییس جمهور به شکل ویدئوکنفرانس 37 طرح گلخانه ای در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

- ایسنا/اردبیل همزمان با سراسر کشور و با حضور رییس جمهور به شکل ویدئوکنفرانس 37 طرح گلخانه ای در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی کشور 28 تیر در مراسم افتتاح همزمان 118 واحد گلخانه ای در پارس آباد اظهار کرد: 37 طرح گلخانه ای در سطح 96 هکتار و با ظرفیت تولید 38 هزار و 400 تن به بهره برداری رسید تا ظرفیت تولید محصولات گلخانه ای افزایش یابد.

سیدجمال سجادی پور خاطرنشان کرد: این طرح های گلخانه ای همزمان با سراسر کشور و در 10 استان در قالب 118 واحد تولید محصولات گلخانه ای به مساحت 187 هکتار و همچنین 7 واحد زیربنایی به بهره برداری رسید تا بخش خصوصی بیشترین مشارکت را در تولید این محصولات داشته باشد.

وی گفت: شهرک های کشاورزی مولود دولت تدبیر و امید است و از نیمه دوم سال 92 در استان های مختلف کشور در حال اجراست که در مجموع 295 شهرک کشاورزی در کشور احداث و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی کشور بیان کرد: این شهرک های کشاورزی شامل گلخانه ها، شهرک های شیلات و شهرک های دامپروری است که در مجموع در کشور 103 شهرک بخش خصوصی فعالیت می کند و مابقی شهرک ها به صورت دولتی و با ایجاد زیرساخت های لازم فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 طرح گلخانه ای در اردبیل افتتاح شد

37 طرح گلخانه ای در اردبیل افتتاح شد