مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 16:452021-07-19بين الملل

شکایت از رییس سابق موساد بابت احتمال درز اطلاعات محرمانه


برخی گزارش ها حاکی است رییس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اطلاعات محرمانه این رژیم را با یک خدمه پرواز به اشتراک گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه 13 رژیم صهیونیستی خبر داد که یوسی کوهن رییس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، موساد مظنون به درز اطلاعات محرمانه به یک خدمه پرواز است که دو سال با او رابطه نزدیکی داشته است.

بر اساس گزارش این شبکه خبری، شکایتی در این زمینه در وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی تنظیم شده و قرار است دادستان کل این رژیم به بررسی این پرونده بپردازد.

کوهن در پاسخ به این اتهامات گفته است: هیچ خدمه پروازی وجود ندارد.

هیچ ارتباط نزدیکی نیست و دادستان کل نیز با من تماس نگرفته است.

ماه پیش نیز روزنامه عبر ی زبان معاریو ، خبر داده بود که یوسی لانجوتسکی یکی از سرهنگ های ارتش و از اعضای سرشناس دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به علت اقدام اخیر یوسی کوهن ، رییس سابق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در افشای اسرار نظامی در برنامه عوفدا (حقیقت) قصد دارد از او شکایت کند.

یوسی کوهن رییس سابق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی که اخیرا مأموریت خود را به پایان رسانده، در برنامه مذکور اذعان کرده بود که از برخی از بازرگانان یهودی هدایایی دریافت کرده و به ویژه در جشن عروسی دخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از رییس سابق موساد بابت احتمال درز اطلاعات محرمانه

شکایت از رییس سابق موساد بابت احتمال درز اطلاعات محرمانه