مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 15:252021-07-19سياسي

راه اندازی نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون خودرویی در سیستان و بلوچستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با همت قرارگاه مردمی مقابله با کرونا، نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون خودرویی در شهر زاهدان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی داشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی گفت: برای اینکه بتوانیم دسترسی حداکثری را برای واکسیناسیون فراهم کنیم، با همت قرارگاه مردمی مقابله با کرونا نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون خودرویی در شهر زاهدان راه اندازی شد و شمار پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به 13 مرکز رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به این موضوع که مرکز تجمیعی واکسیناسیون خودرویی برای افرادی که امکان تحرک ندارند راه اندازی شده افزود: محل استقرار این مرکز در بلوار جمهوری، خیابان ایثار، مجتمع ایثار می باشد و از ساعت 8 صبح لغایت ساعت 13 واکسیناسیون گروه های سنی هدف انجام می شود.

وی گفت: در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکنون بیش از 77 هزار دوز واکسن تلقیح شده است، پوشش گروه سنی بالای 70 سال58 درصد و گروه سنی 60 تا 70 سال حدود 35 درصد واکسینه شدند.

این مسؤول ادامه داد: افراد بالای 50 سال می توانند جهت دریافت نوبت به سامانه salamat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون خودرویی در سیستان و بلوچستان

راه اندازی نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون خودرویی در سیستان و بلوچستان