مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 14:552021-07-19اقتصادي

بی برقی دلیل افزایش قیمت سیمان است


مدیرعامل سیمان کردستان دلیل افزایش قیمت سیمان کردستان را متوقف شدن تولید سیمان به علت قطعی برق عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل سیمان کردستان دلیل افزایش قیمت سیمان کردستان را متوقف شدن تولید سیمان به علت قطعی برق عنوان کرد.

رضا نیک پور، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه به دلیل قطعی برق امکان محقق شدن ظرفیت های تولید فراهم نشده است، عنوان کرد: این مشکل مقطعی است و با تدبیر دولت و رفع مشکل برق تولید سیمان مجدداً آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر قیمت سیمان تولیدی کردستان در روزهای اخیر تاکید کرد: برخی تلاش دارند این اتفاق را به ورود شرکت سیمان به بورس کالا گره بزنند اما این ادعا صحیح نیست.

نیک پور افزود: سیمان کردستان یکی از شرکت های فعال استان کردستان و کشور با ظرفیت تولید روزانه سه هزار تن سیمان و کلینکر نقش مهمی در تامین نیاز داخلی کشور را ایفا می کند.

مدیر عامل سیمان کردستان ضمن تاکید بر اینکه دلیل قطعی برق تامین برق مشترکان خانگی بوده است، بیان کرد: با توجه به اینکه دپوی سیمان در انبار نداریم؛ مادامی که برق قطع باشد، تولیدی نداریم و محصولی وارد بازار نمی شود.

وی افزود: بازی جدید برخی افراد ذی نفع از بازار سیمان به زودی نقش بر آب می شود و بی شک قطعی برق طولانی مدت نیست و با توان بالا به چرخه تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی برقی دلیل افزایش قیمت سیمان است

بی برقی دلیل افزایش قیمت سیمان است