مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 14:452021-07-19سياسي

توضیحات عضو شورای ششم شهر مشهد درباره اشتغال بانوان


یکی از منتخبین شورای ششم شهر مشهد در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، توضیحاتی در خصوص دیدگاه خویش درباره اشتغال بانوان و احراز سمت های مدیریتی توسط آنان ارائه کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی یکی از منتخبین شورای ششم شهر مشهد در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، توضیحاتی در خصوص دیدگاه خویش درباره اشتغال بانوان و احراز سمت های مدیریتی توسط آنان ارائه کرده است.

در این یادداشت آمده: در مورد حضور زنان در عرصه های اجتماعی، سیاسی و مدیریتی، بنده هیچگاه نظر مخالف نداشته و ندارم؛ اینکه بنده عرض کردم زن و مرد مکمل یکدیگرند، حرف بنده نیست؛ این نظر اسلام و قرآن و سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) هست و جزو آموزه های دین مبین اسلام هست که نقش محوری زن از خانه شروع می شود و تربیت فرزندان از سخت ترین و اصلی ترین نقش های زنان مسلمان می باشد.

اینکه در خبری از طرف بنده آورده اند زن نقش مکمل دارد، کاملا متفاوت است با کلام اینجانب که گفته ام زن و مرد مکمل یگدیگرند .

مگر می شود اینجانب در ستاد انتخاباتی ام کمیته ای قوی و کارآمد متشکل از بانوان فرهیخته و نخبه و مدیر داشته ام و حداقل نیمی از رای خود را از زنان و بانوان گرامی شهر مشهد داشته باشم و اکنون بگویم مخالفم؛ این از انصاف به دور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات عضو شورای ششم شهر مشهد درباره اشتغال بانوان

توضیحات عضو شورای ششم شهر مشهد درباره اشتغال بانوان