مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-19اقتصادي

حکایت تکراری گرانی میوه و سکوت مسئولان در یزد/جای خالی نظارت جدی بر بازار


موج گرانی در بازار از ابتدای خردادماه به میوه ها رسید و با پایان رسیدن تیرماه که فصل میوه های تابستانی به راه است همچنان شاهد گرانی افسار گسیخته هستیم که قیمت ها بسیار بالاتر از موجودی جیب مردم جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، مردم همواره از گرانی ها گلایه داشته و با انتقاد شدید از بی ثباتی قیمت ها که ناشی از بی خیالی مسئولان است و خلف وعده های متعدد روزها را سپری می کنند تا بدقولی مسئولان در خصوص کاهش قیمت میوه بیش از پیش نمایان باشد.

این روزها وقتی در خیابان گذر می کنیم میوه های خوش آب و رنگ از درون مغازه ها با روح و روان آدمی بازی می کنند اما وقتی که برای خرید نزدیک می شوی تنها با قیمت های بالایی رو به رو خواهی شد که روی میوه ها درج شده و بیشتر مردم تنها نظاره گر قیمت ها هستند و توانی برای خرید ندارند.

گرچه گشتی در بازار به وضوح افزایش قیمت ها در همه اقلام مصرفی خانوار را نمایان کرده و نشان می دهد که گرانی تنها مختص بازار میوه نیست اما با توجه به گرمای هوا و میل مردم به مصرف میوه، قیمت های نجومی میوه های تابستانی نسبت به سایر اقلام بیش از هر چیزی جلوه گر است و نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی دارد در حالیکه مردم قدرت خرید بسیاری از این میوه های خوشرنگ را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت تکراری گرانی میوه و سکوت مسئولان در یزد/جای خالی نظارت جدی بر بازار

حکایت تکراری گرانی میوه و سکوت مسئولان در یزد/جای خالی نظارت جدی بر بازار