مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-19اقتصادي

خریداری 52 دستگاه اتوبوس جدید برای شهر قم/فعال سازی 200 دوربین نظارت تصویری


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه برای سال 99 از محل انتشار اوراق مشارکت 200 میلیارد تومان برای خریداری اتوبوس نهایی و محقق شده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان در نشست خبری تشریح عملکرد 6 ساله شهرداری قم، با بیان اینکه مهم ترین کاری که در حوزه حمل و نقل و ترافیک در شهرداری قم کلید خورد بحث مطالعات بازنگری طرح جامع حمل و نقل شهر بود اظهار کرد: این طرح نقشه راه 15 ساله شهر است و تمام اتفاقات این حوزه بر مبنای تصمیماتی است که در طرح جامع حمل و نقل گرفته می شود.

وی گفت: براساس فرآیند این مطالعات در 6 سرفصل تحقیق و بررسی شده و در مراجع مختلفی از جمله شورای ترافیک شهرداری، استان و کشور مطرح و تصویب و سپس اجرا می شود.

معاون شهردار قم با اشاره به آمارگیری گسترده برای مطالعات طرح جامع حمل و نقل تصریح کرد: کل مطالعات طرح جامع در شهرداری نهایی شده و برای شورای هماهنگی ترافیک استان ارسال شده و امیدواریم پس از تصویب در استان در کشور هم تصویب و آماده اجرا شود.

وی از تصویب مطالعات طرح جامع بار خبر داد و گفت: طرح جامع دوچرخه برای نخستین بار با همکاری دانشگاه قم تدوین و تصویب شد و تمام مسائل در خصوص دوچرخه در شهر در این طرح دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری 52 دستگاه اتوبوس جدید برای شهر قم/فعال سازی 200 دوربین نظارت تصویری

خریداری 52 دستگاه اتوبوس جدید برای شهر قم/فعال سازی 200 دوربین نظارت تصویری