مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-19سياسي

برگزیدگان مهرواره محله همدل استان بوشهر معرفی شدند


پس از برگزاری جلسه داوری آثار برتر محله همدل استان بوشهر برگزیدگان این مهرواره در سطح استان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه داوری آثار رسیده به مهرواره محله همدلی بعد از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضا کمیته داوران در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

در این جلسه تمام آثار ارسال شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان اعضا شرکت کننده در جلسه به ارزیابی و داوری آثار مورد نظر پرداختند.

پس از بررسی های انجام گرفته و احتساب معدل امتیازهای داوری و پیامک های مردمی استان بوشهر، حجت الاسلام محمد قادری با کسب 90 امتیاز به عنوان نخست استانی دست یافت و به مرحله کشوری راه یافت.

اکرم غیب اللهی با کسب 84 و مصطفی بدری با کسب 82 امتیاز رتبه های دوم و سوم مهرواره ی محله ی همدلی استان بوشهر را به دست آوردند.

گفتنی است، جشنواره مهرواره محله همدل رویکردی مشارکت محور در قالب انتقاد غیرمستقیم است که علاوه بر بیان مشکلات و کمبودها، تلاش می کند با فرهنگ سازی طرح مشکلات و بیان مسئله توسط مردم و با احساس مسئولیت و همدلی دلسوزانه مشکل را رصد کرده و نسبت به رفع آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مهرواره محله همدل استان بوشهر معرفی شدند

برگزیدگان مهرواره محله همدل استان بوشهر معرفی شدند