مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-19ورزشي

لباس رسمی کاروان المپیک ؛ نه همین لباس زشت است نشان ایرانیت!


وجود احساس شرم واقعا نعمتی بزرگ و لازم است چون باعث می شود که آدمها عذرخواهی کنند، وقتی نباشد منت هم می گذارند.

- لباس رسمی کاروان المپیک ؛ نه همین لباس زشت است نشان ایرانیت! وجود احساس شرم واقعا نعمتی بزرگ و لازم است چون باعث می شود که آدمها عذرخواهی کنند، وقتی نباشد منت هم می گذارند.

عصر ایران ؛ کاوه معین فر - خبر این است: لباس رسمی که برای کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو طراحی شده، حذف شد و قرار است کاروان ورزشی ایران در مراسم افتتاحیه با پوشش ورزشی حضور یابد.

رونمایی از لباس های رسمی و ورزشی اعضای کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک در حالی شنبه شب و همزمان با اعزام اولین گروه ورزشکاران به توکیو انجام شد که به فاصله چند ساعت با انتقادات زیادی توسط عموم مردم و کاربران فضای مجازی مواجه شد.

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد و گفت: در راستای احترام به افکار عمومی چنین تصمیمی گرفته شده است ! یعنی شنیدن این خبر باور نکردنی است، انگار در این دیار برای مسئولین و مدیران هیچ درس عبرتی وجود ندارد، انگار اصلا در جریان هیچ اتفاقی از تیم اعزامی به المپیک دوره قبل نیستند! مگر یادتان رفته است 5 سال قبل (دقیقا مرداد ماه سال 1395)، چند روز مانده به اعزام کاروان ورزشی ایران همین اتفاق رخ داد! واقعا آه از نهاد هر مخاطبی با دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس رسمی کاروان المپیک ؛ نه همین لباس زشت است نشان ایرانیت!

لباس رسمی کاروان المپیک ؛ نه همین لباس زشت است نشان ایرانیت!