مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 13:102021-07-19اقتصادي

وجود 4000 حلقه چاه فاقد مجوز در گرگان/بارش ها 30 درصد کاهش یافت


در حال حاضر 9 هزار و 995 حلقه چاه در گرگان وجود دارد که پنج هزار و 450 حلقه، مجوز و پروانه بهره برداری دارند و مابقی تعیین تکلیف  نشده است.

- ، محمد حمیدی بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اظهارکرد: میزان بارش ها در شهرستان گرگان از ابتدای فروردین تا اواسط تیرماه نسبت به سال قبل 33 درصد و در مقایسه با دوره بلندمدت کاهش 30 درصد کاهش داشته است.

فرماندار گرگان افزود: آورد رودخانه ها هم نسبت به سال گذشته کاهش 53 درصدی را تجربه کرده و آبخوان های کم عمق هم نسبت به دوره مشابه در سال گذشته حدود 200 میلیون مترمکعب کاهشی بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 9 هزار و 995 حلقه چاه در شهرستان وجود دارد که پنج هزار و 450 حلقه، مجوز و پروانه بهره برداری دارند و مابقی تعیین تکلیف نشده است.

حمیدی گفت: به دلیل مشکلات آبی و کمبود های ناشی از آن، لزوم تعیین تکلیف هر چه سریع تر چاه های غیرمجاز باید در دستور کار شرکت آب منطقه ای قرار گیرد.

فرماندار گرگان اضافه کرد: از مردم هم انتظار می رود در شرایط کنونی و با توجه به کاهش بارندگی و معضل خشکسالی، از حفر چاه های غیرمجاز خودداری کرده در غیر این صورت در صورت شناسایی با دستور مقامات قضایی پلمب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 4000 حلقه چاه فاقد مجوز در گرگان/بارش ها 30 درصد کاهش یافت

وجود 4000 حلقه چاه فاقد مجوز در گرگان/بارش ها 30 درصد کاهش یافت