مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 12:402021-07-19سياسي

اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت در حرم امامزادگان چهارمحال و بختیاری


معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم دعای عرفه در بقاع متبرکه، توزیع بسته های غذایی و معیشتی و غذای گرم در بین نیازمندان، - حجت الاسلام علی مهرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح ولایت علوی، اکمال دین نبوی همزمان با ایام فرخنده دهه امامت و ولایت و از روز عرفه تا شام عید سعید غدیرخم در بقاع متبرکه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: مراسم دعای عرفه در بقاع متبرکه و فضای روباز استان، برنامه شمیم ولایت و تبرکات علوی از جمله این برنامه ها است.

مهرابی همچنین توزیع بسته های غذایی و معیشتی و غذای گرم در بین نیازمندان را از دیگر برنامه های مورد نظر در این دهه دانست.

 وی با اشاره به اجرای طرح هر بقعه یک قربانی افزود: ذبح قربانی و توزیع گوشت گرم و اطعام غدیر نیز در این ایام انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: افتتاحیه مرکز قربانی در آستان مقدس امامزادگان علی اکبر نافچ(ع) با مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) از دیگر برنامه های اجرایی می باشد.

وی تأکید کرد: ترویج فرهنگ وقف، تبیین واقعه غدیر و تبدیل بقاع به قطب فرهنگی از جمله اهداف اجرای برنامه ها در بقاع متبرکه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت در حرم امامزادگان چهارمحال و بختیاری

اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت در حرم امامزادگان چهارمحال و بختیاری