مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 12:252021-07-19اقتصادي

2 هزار واحد مسکن محرومان استان زنجان افتتاح شد


2 هزار واحد مسکن محرومان استان زنجان به صورت نمادین در شهر سلطانیه به نیابت از شهید والامقام «مسعود منتجیبی» افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، بعد از ظهر امروز با حضور نمادین در شهر سلطانیه به نیابت از شهید والامقام مسعود منتجیبی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 2 هزار واحد مسکونی محرومین تفاهم نامه مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان زنجان با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان و با هدف ایجاد سرپناهی امن و خدمت به محرومان افتتاح شد.

طی امروز یکی از این خانه های محرومان به صوت نمادین افتتاح شد که این واحد مسکونی به مساحت 60 متر مربع و به نام شهید والا مقام مسعود منتجیبی بود.

همچنین با توجه به کنگره 3 هزار و 535 شهید استان زنجان، همه واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده و محرومان که از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به بهره برداری رسیده به نام 3 هزار و 535 شهید استان نامگذاری شده است.

 شایان ذکر است، برای احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان در استان زنجان، 160 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده بود که از این میزان 60 میلیارد تومان آن بلاعوض بوده است.

برای ساخت هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 5 درصد و 30 میلیون تومان نیز تسهیلات بلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار واحد مسکن محرومان استان زنجان افتتاح شد

2 هزار واحد مسکن محرومان استان زنجان افتتاح شد