مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 12:202021-07-19اجتماعي

باید محله به محله آسیب های اجتماعی را رصد کنیم


اگر بتوانیم محله به محله آسیب های اجتماعی را رصد کنیم و عوامل خطر را شناسایی کنیم، می توانیم قدم بزرگی در راستای حل مشکلات برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح دبیرخانه ملی رصد آسیب های اجتماعی و معلولیت ها که با رونمایی از سامانه رصد همراه بود و با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: نیاز بود که رصد کاملی از آسیب های اجتماعی در سطح کشور داشته باشیم.

جای خالی محله محوری در رصد آسیب های اجتماعی احساس می شد که با راه اندازی مراکز خدمات بهزیستی، در سطح محلات 2527 نقطه به این مهم دست پیدا کردیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه جنس و نوع آسیب و عوامل خطر و محافظت کننده آسیب در هر منطقه می تواند متفاوت باشد، اینکه چه عواملی در چه منطقه ای می تواند براساس چه فرهنگی به وجود بیاید، مهم و قال تامل است.

اگر بتوانیم محله به محله آسیب های اجتماعی را رصد کنیم و عوامل خطر را شناسایی کنیم، می توانیم قدم بزرگی در این راستا برداریم.

قبادی دانا در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مدل مناسبی براساس آسیب شناسی فعالیت های گذشته در حوزه کودکان کار و خیابان طراحی شده و در شهر تهران در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید محله به محله آسیب های اجتماعی را رصد کنیم

باید محله به محله آسیب های اجتماعی را رصد کنیم