مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-19سياسي

ادبیات رسانه ای مقابله با کرونا باید متحول شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بر ضرورت تحول و دگرگونی زبان و ادبیات رسانه ای و تبلیغاتی در مسیر مبارزه با کرونا تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور در نشست شورای اطلاع رسانی قم با اشاره به شرایط قرمز کرونایی استان بیان کرد: البته ما در ماه های گذشته و در چند مرحله توانستیم آمار استان را به کمتر از 70 بستری کرونایی برسانیم و روزهای بدون فوتی نیز در استان به یک هفته و حتی 10 روز هم رسید.

وی با بیان این که با همه عملکرد و یا غارت در فروشگاه ها مانند برخی دیگر از کشورها دیده نشد که این مهم، بیانگر فرهنگ دینی، شعور، بصیرت و عزت نفس ملت ایران است.

وی در عین حال معضل کمبود اعتبار را در عرصه اطلاع رسانی مورد توجه قرار داد و گفت: برخی در حوزه اطلاع رسانی فقط می گویند که اطلاع رسانی کنید، در صورتی که این موضوع بدون داشتن اعتبار و ابزار لازم نمی تواند اثر واقعی خود را بر جامعه بگذارد.

وی با اشاره به مظلومیت عرصه اطلاع رسانی در کشور بر بهره گیری از روش های نوین در امر اطلاع رسانی تأکید و بیان کرد: باید زبان و ادبیات رسانه ای و تبلیغاتی خود را تغییر دهیم و در جهت تحول آن حرکت کنیم، به بیان دیگر اکنون وقت سخنران بودن و صرفا مردم را به رعایت پروتکل ها دعوت کردن نیست، چراکه با این شیوه ها ره به جایی نمی بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات رسانه ای مقابله با کرونا باید متحول شود

ادبیات رسانه ای مقابله با کرونا باید متحول شود