مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-19بين الملل

مقام یمنی: سرپرستی حرمین شریفین از عربستان سعودی سلب شود


معاون وزیر اوقاف و ارشاد یمن ضمن انتقاد شدید از لغو برگزاری مراسم حج تأکید کرد که مسلمانان باید سرپرستی حرمین شریفین را از ریاض سلب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فؤاد ناجی معاون وزیر اوقاف و ارشاد زده اند، انگیزه های این کشور را برملا می کند.

ناجی ضمن انتقاد از سکوت امت اسلامی در برابر ممانعت سعودی از برگزاری مراسم حج، گفت که ریاض در پی سیاسی کردن این مراسم مذهبی است.

وی تصریح کرد، خداوند حج را محل وحدت مسلمانان و خیزش آنان قرار داده است، ولی عربستان طی چند دهه گذشته، اهداف این مراسم مذهبی را از بین برده است.

این مقام یمنی خاطر نشان کرد: رژیم سعودی با تصمیم لغو حج، استوارنامه جدیدی برای حامیان غربی و صهیونیست خود ارائه کرد .

وی با بیان اینکه ریاض، طرف امنی برای مقدسات مسلمانان نیست، تأکید کرد که مسلمانان باید برای سرپرستی حرمین شریفین از ریاض سلب کنند.

ناجی در پایان گفت که رژیم سعودی، حج را سیاسی می کند و از [انجام این مراسم] توسط تمام کسانی جلوگیری می کند که با آن اختلاف داشته باشند .

ین در حالی است که نیمه اسفندماه سال گذشته پس از ماه ها  انتظار کشورهای اسلامی برای تعیین تکلیف حج تمتع، یکی از رسانه های عربی به نقل از وزیر بهداشت سعودی از لزوم تزریق واکسن برای تشرف مسلمانان دیگر کشورها به این فریضه گفته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام یمنی: سرپرستی حرمین شریفین از عربستان سعودی سلب شود

مقام یمنی: سرپرستی حرمین شریفین از عربستان سعودی سلب شود